HELPin historia
HELP Vakuutuksen liikeidea syntyi, kun perustajamme joutui odottamattomaan tilanteeseen kesämökillään Sandefjordissa Norjassa. Hän tunsi epämiellyttävää kalan hajua ja hajun lähteeksi paljastui minkki, joka oli kerännyt ja varastoinut kalaa talon seiniin. Tämän korjaamiseksi tarvittiin mittava remontti, ja Johanin vakuutusyhtiöltään saama korvaussumma ei kattanut kuluja lähimainkaan.
Oikeus oikeuteen. Kaikille.
HELPin visio, oikeus oikeuteen kaikille, on liiketoimintakonseptimme ydin. Koska kaikki vakuutuksenottajamme maksavat alhaisen vakuutusmaksun, HELP pystyy tarjoamaan oikeudellista apua ilman tuntiveloitusta. Autamme sinua kaikissa elämänvaiheissa; olet menossa naimisiin tai eroamassa, ostanut auton, jossa on piileviä vikoja tai perheenjäsenesi on menehtynyt.
HELP on markkinoiden johtava vakuutusyhtiö, joka tuo oikeudelliset palvelut kaikkien saataville juristivakuutuksen kautta. HELP Vakuutus on norjalaisen HELP Forsikring AS:n Suomen sivuliike, jonka puolestaan omistaa saksalainen vakuutuskonserni ARAG Group, jolla on edustusta 19 maassa, 6000 työntekijää ja 2,4 miljardin euron vakuutusmaksutuottoja tuotto vakuutusmaksuista.
HELP on tällä hetkellä edustettuna Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Teemme yhteistyötä eri ammattiliittojen, järjestöjen ja vakuutusyhtiöiden kanssa Pohjoismaissa tarjotaksemme oikeudellista apua heidän asiakkailleen ja jäsenilleen.
Osallistu johonkin suurempaan
HELP on Pohjoismaiden ainoa vakuutusyhtiö, joka keskittyy 100-prosenttisesti juristivakuutuksiin. Olemme ylpeitä siitä, että pystymme tarjoamaan meidän asiakkaillemme oikeudellista apua vakuutuksen kautta, jotta asiakkaamme saavat tarvitsemaansa oikeudellista apua ilman huolia yllättävistä lisäkuluista.
Juristimme auttavat asiakkaitamme kaikissa mahdollisissa asioissa, aina sopimusten laadinnasta ja ennaltaehkäisevästä neuvonnasta riita-asioihin ja neuvotteluihin vastapuolen kanssa. HELPin juristivakuutus toimii periaatteessa samalla tavalla kuin tavallinen koti- tai autovakuutus, jossa juristimme apu on saatavilla silloin, kun sitä tarvitaan.
Digitalisaatio ja yrittäjyys
Pyrimme jatkuvasti parantamaan ja modernisoimaan prosessejamme digitalisaation avulla. Siksi pyrimme jatkuvasti tunnistamaan uusia asiakastarpeita ja investoimme teknologiaan, joka täyttää nämä vaatimukset. HELPille innovaatio ja yrittäjyys ovat keskeisiä arvoja. Pyrimme aina olemaan teknologian edelläkävijöitä, jotta sekä asiakkaidemme että työntekijöidemme työt helpottuvat ja tehostuvat.
Asiakkaana sinulla on käytössä meidän intuitiivinen verkkopalvelumme, mihin voit kirjautua verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit helposti kirjautua ”Omille sivuille” missä pystyt esimerkiksi seuraamaan asioittesi kulkua, luomaan digitaalisia sopimuksia ja lähettämään erilaisia asiakirjoja.
Näiden aloitteiden avulla emme ainoastaan vahvista asiakastyytyväisyyttä ja tehokkuutta, vaan edistämme myös kestävän kehityksen strategiaamme, jonka tavoitteena on saavuttaa hiilineutraalius vuoteen 2025 mennessä.