Norja
Ruotsi
Tanska
Suomi
HELPin historia
HELP Vakuutuksen liikeidea syntyi, kun perustajamme joutui odottamattomaan tilanteeseen kesämökillään Sandefjordissa Norjassa. Hän tunsi epämiellyttävää kalan hajua ja hajun lähteeksi paljastui minkki, joka oli kerännyt ja varastoinut kalaa talon seiniin. Tämän korjaamiseksi tarvittiin mittava remontti, ja Johanin vakuutusyhtiöltään saama korvaussumma ei kattanut kuluja lähimainkaan.
Tämä johti tilanteeseen, jossa tiesin, ettei minulla ollut varaa oikeusapuun. En voinut ottaa riskiä, että olisin hävinnyt oikeudessa, joten minun oli vain hyväksyttävä tämä pieni korvaussumma. Se oli ensimmäinen kerta, kun sain kokea, millaista on, kun ei ole varaa asianajajaan tai että oikeuksiani koetellaan.
Oikeus oikeuteen. Kaikille.
HELPin visio, “Oikeus oikeuteen. Kaikille”, on liiketoimintakonseptimme ydin. Koska kaikki vakuutuksenottajamme maksavat alhaisen vakuutusmaksun, HELP pystyy tarjoamaan oikeudellista apua ilman tuntiveloitusta. Autamme asiakkaitamme kaikissa elämänvaiheissa; olet menossa naimisiin tai eroamassa, ostanut auton, jossa on piileviä vikoja tai perheenjäsenesi on menehtynyt.
HELP on markkinoiden johtava vakuutusyhtiö, joka tuo oikeudelliset palvelut kaikkien saataville juristivakuutuksen kautta. HELP Vakuutus on norjalaisen HELP Forsikring AS:n Suomen sivuliike, jonka puolestaan omistaa saksalainen vakuutuskonserni ARAG Group, jolla on edustusta 19 maassa, 6000 työntekijää ja 2,4 miljardin euron vakuutusmaksutuotto.
HELP on tällä hetkellä edustettuna Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Teemme yhteistyötä eri ammattiliittojen, järjestöjen ja vakuutusyhtiöiden kanssa Pohjoismaissa tarjotaksemme oikeudellista apua heidän asiakkailleen ja jäsenilleen.
Osallistu johonkin suurempaan
HELP on Pohjoismaiden ainoa vakuutusyhtiö, joka keskittyy 100-prosenttisesti juristivakuutuksiin. Olemme ylpeitä siitä, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme oikeudellista apua vakuutuksen kautta, jolloin asiakkaamme saavat tarvitsemaansa oikeudellista apua ilman huolia yllättävistä lisäkuluista.
Juristimme auttavat asiakkaitamme aina sopimusten laadinnasta ja ennaltaehkäisevästä neuvonnasta, riita-asioihin ja neuvotteluihin vastapuolen kanssa. Kun yhä useammalla on mahdollisuus saada oikeudellista apua, yhteiskunnan oikeusturva kasvaa.
Digitalisaatio ja yrittäjyys
Pyrimme jatkuvasti parantamaan ja modernisoimaan prosessejamme digitalisaation avulla, tunnistamaan uusia asiakastarpeita ja investoimaan teknologiaan, joka täyttää nämä vaatimukset. HELPille innovaatiot ja yrittäjyys ovat keskeisiä arvoja. Pyrimme olemaan teknologian edelläkävijöitä, jolloin sekä asiakkaidemme että työntekijöidemme työt helpottuvat ja tehostuvat.
Asiakkaanamme sinulla on käytössäsi intuitiivinen verkkopalvelumme “Omat sivut”, jonne voit kirjautua verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Omilla sivuilla pystyt esimerkiksi seuraamaan asioidesi kulkua, luomaan digitaalisia sopimuksia ja lähettämään erilaisia asiakirjoja.
Näiden aloitteiden avulla emme ainoastaan vahvista asiakastyytyväisyyttä ja tehokkuutta, vaan edistämme myös kestävän kehityksen strategiaamme, jonka tavoitteena on saavuttaa hiilineutraalius vuoteen 2025 mennessä.